Random Posts

Thursday, June 26, 2014

Ramadhan…Kurangkan Berat Tambahkan Amalan


Sedar x sedar, kite berjumpe lagi dengan bukan Ramadhan. Bersyukurlah kerana masih lagi diberi kesempatan untuk melalui Ramadhan tahun ni. Bagi sesetengah orang Ramadhan ini adalah bulan makanan. Ade yang naik berkilo-kilo berat badan. Yelah time siang puase, lepas berbuke, makan mcm setahun xmakan. Nafsu..
Bagi yang nak mengurangkan berat badan, bulan Ramadhan adalah masa yang terbaik untuk membuang kilo-kilo berlebihan tu. Di sini dicadangkan untuk mengambil set kurus SHAKLEE seperti di bawah :
kurus ver 2
Lepas minum air dan makan kurma, terus minum cinch shake 2 scoop kemudian makan lecithin dan omegaguard. Lepas tu solat Maghrib, selepas solat Maghrib makan makanan utama kemudin makan alfafa 2-5 bijik. Tidak digalakkan makan omega dan lecithin selepas sahur kerana akan menyebabkan dahaga

Untuk sahur pula, dicadangkan untuk mengambil mighty 3 gem
3 gem
Minum ESP+mealshake+performance drink selepas makan sahur. Insya Allah korang akan rase bertenaga dan cergas.

Dengan cadangan pemakanan di atas, sukurang-kurangnya 5KG akan hilang selepas bulan Ramadhan. Insya Allah.

Untuk penghidap gastrik, dicadangkan untuk mengambil set cadangan untuk gastrik jika nak cuba untuk berpuasa tahun ni. Ada orang yang tak pernah boleh puasa sebab gastrik. Tak semue orang suka gastrik, tak semue orang suke tak puase. Jauh di sudut hati mesti ade rase untuk menyempurnakan rukun Islam ketiga ni.

gastrik

ESP boleh memberikan rasa kenyang yang berpanjangan dan menggantikan tempat angin dalam perut. Penghidap gastrik biasanya rasa kembung perut sebab angin mengisi ruang kosong dalam perut, Dengan ESP, tempat angin digantikan dan angin akan keluar dari perut. ESP juga mengandungi protein soya yang bersifat alkali dan meneutralkan asid perut punca hakisan dinding perut. Di samping itu, protein juga boleh membantu membina sel-sel dinding perut bagi mengubati luka akibat hakisan asid perut.

Osteomatrik membekalkan kalsium yang juga bersifat alkali untuk meneutralkan asid perut.

Pepermint ginger plus mengandungi halia yang boleh membantu mengeluarkan angin dari perut dan ulu hati. Peppermint memberikan sensasi nyaman berangin untuk kelegaan senak ulu hati

Beli Set Kurus di Sini

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=299fb2142d7de959380f91c01c3a293c

 Beli Set Mighty 3 GEM di Sini

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=299fb2142d7de959380f91c01c3a293c

Beli set gastrik di Sini

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=299fb2142d7de959380f91c01c3a293c


Hubungi saya sekarang untuk sebarang pertanyaan..

0199513748 (sms/whatsapp/telegram)
zalikamari@gmail.com

P/S: Hubungi saya untuk dapatkan page katalog peribadi seperti yang saya ada ni

No comments:

Post a Comment



Popular Posts